DORDRECHT – De ontwikkelingen in de autobranche volgen elkaar in razend tempo op. Autonoom rijden, elektrisch vervoer; zo maar twee voorbeelden van veranderingen die invloed hebben op de behoefte van de consument. Als innovatieve mobiliteitspartner is Mulder als geen ander in staat om klanten mee te nemen in deze snel veranderende wereld. De Peugeot- en Citroën-dealer biedt deze maand de kans om in een unieke setting kennis te maken met de modellen en beleving van de huismerken.

Van 9 tot en met 30 december opent Mulder een Pop-Up Store aan de Achterom 9 in het stadscentrum van Dordrecht. “Als vooruitstrevende dealerholding denken wij niet alleen mee met de klant over de invulling van de mobiliteitsbehoefte, maar houden wij ook onze bedrijfsvoering voortdurend tegen het licht. De combinatie tussen online en offline winkelen is daarvan een belangrijk onderdeel. Natuurlijk kunnen klanten terecht in onze Flagship Store in Dordrecht of de lokale vestigingen in Alblasserdam en Sliedrecht, maar wij beseffen dat een showroom ook een drempel kan opwerpen”, vertelt het directieteam, bestaande uit Tijmen Griffioen en Charles van der Geest. Daarom heeft Mulder besloten die drempel weg te nemen en een gedeelte van het gamma van Peugeot en Citroën te presenteren in een verrassende, onverwachte setting met een industrieel karakter. Een leegstaand pand is omgetoverd in een Pop-Up Store, waarin iedereen van harte welkom is om op informele wijze rond te kijken. “Geheel vrijblijvend proeven, voelen en ervaren, zonder koopintentie”, zegt marketing-coördinator Bianca Schutte. “Mocht u enthousiast raken, dan zijn de medewerkers van Mulder uiteraard graag bereid om meer informatie te verschaffen. Zij kunnen ook alles uitleggen over de mogelijkheden op het gebied van het nog altijd aan populariteit winnende concept Private Lease, waarin u voor een vast en laag bedrag per maand een auto rijdt. Volledig onbezorgd, want op de brandstof na zit alles bij de prijs inbegrepen. Gedurende de maand december kan een bezoeker van de Pop-Up Store profiteren van scherpe aanbiedingen en kunnen kinderen deelnemen aan leuke activiteiten.”

Met de Pop-Up Store zet Mulder een voor deze regio unieke stap. Iedereen is hierbij van harte uitgenodigd om de bijzondere beleving te ervaren. Voor meer informatie: www.mulderautomotive.nl.

 

 

Op de foto: Charles van der Geest, Bianca Schutte en Tijmen Griffioen bij de opening van de Pop-Up Store.