DORDRECHT – In een zeer korte tijd is Rebellion Monkey enorm hard gegroeid. Aan die groeispurt komt nog geen einde, want het Dordtse creatief bureau voor merkidentiteit, merkstrategie en merkcommunicatie heeft per 1 november Only the Brave overgenomen.

Heel veel gaat er niet veranderen, zegt ‘Head Monkey’ Marloes Besemer. Zij stond twintig jaar geleden ook aan de wieg van Only the Brave en is dus geen onbekende. Vijf jaar geleden besloot ze haar eigen bureau te beginnen. Met de overname van Only the Brave maakt zij de cirkel weer rond. “We gaan gewoon verder waar we mee bezig zijn: het merk van onze opdrachtgever ‘King of the Jungle’ maken.” Het volledige team van Only the Brave blijft intact. Zij krijgen er zeven nieuwe collega’s bij. Een prima match, denkt Besemer: “Ze zijn net zo gedreven en eigenwijs als wij, maar hebben net weer even andere talenten en expertises. Zo kunnen we nog beter inspelen op de behoeften en wensen van de opdrachtgever.” Edwin Bax is blij met de overname van zijn bedrijf. Na twintig jaar Only the Brave gaat hij zich volledig richten op zijn stichting De Ambassade en zijn bedrijf Canna Concepts. (Foto: Stolk Fotografie)

Meer weten? Kijk op rebellionmonkey.nl. Volg ze via @rebellion_monkey.